50 классиктер рухани-адамгершілік білім туралы
Классиктер адамгершілік білім туралы. ⇐ Предыдущая 1 234 5 6 7 8 9 10 Следующая ⇒. Үш-ақ нәрсе адамның қасиеті: ыстық қайрат. рухани және философиялық негізі осындай: оқушыларға білім ұшқынын шашу үшін мұғалім өз бойына телегей-теңіз нұр жинауы керек.
“Он жыл мен, — деп жазды.А.Сухомлинский,- өзімнің тәрбиеленушілерімді жазалаусыз тәрбиеледім және олар белгілі адамдар болып шықты”..А. Сухомлинский. Әлемдік рухани тұлғалар рухани – адамгершілік білім туралы Әбу Насыр Әл - Фараби жас ұрпақтың сана-сезімін қалыптастыру үшін үш нәрсенің ерекшелігін жүйелеп, дәйектеп алу шарт дейді: 1. Баланың ішкі ынта-ықыласы, құмарлығы; 2. Ұстаздың шеберлігі, ар тазалығы; 3. Сабақ процесінің алатын орны.
Фараби жасаған қорытындының басты түйіні — білім, мейірбандық, сұлулық үшеуінің бірлігінде. 1.Адамның кемелділігі неде? 2.Бақытқа қалай қол жеткізуге болады? Рухани -адамгершілік білімнің қазіргі әлемдегі басымдылығы.
Рухани кәусәр бұлаққа барар жолды іздеу-әр адамның міндеттерінің міндеті..А.Назарбаева. Жаңа кезеңдегі білім берудің өзекті мәселесі жас ұрпаққа- адамгершілік-рухани тәрбие беру. Құнды қасиеттерге ие болу,рухани бай адамды қалыптастыру оның туған кезеңінен басталуы керек..
Әлемдік рухани тұлғалар рухани- адамгершілік білім туралы өте ерте. кезден-ақ назар аударған. Сократ Әбу Насыр аль-Фараби Төле би. (б.г.д.
469 -399жылдар) (872-950) (1657-1756). «Өзгені тану үшін өзіңді-өзің Адамдар туралы айтсақ олар «Ертеңгі күнді болжау. таны» деген болатын, қазіргі қосатын, байланыстыратын қиын, бірақ бүгінгі. РУХАНИ-АДАМГЕРШІЛІК БІЛІМНІҢ ҚАЗІРГІ ӘЛЕМДЕГІ БАСЫМДЫЛЫҒЫ Байсеитова Жанар Байсеитқызы.
Advertisements. Скачать презентацию 1 лекция 1 МПС каз.pptx. Количество слайдов: 38. РУХАНИ-АДАМГЕРШІЛІК БІЛІМНІҢ ҚАЗІРГІ ӘЛЕМДЕГІ БАСЫМДЫЛЫҒЫ Байсеитова Жанар Байсеитқызы SSEHV Pedagogic 1.. 27. 07. 2007 N 3193 Қазақстан республикасының «Білім туралы’’ заңы 3 -бап. Білім беру саясаттың принциптері 8) оқыту мен тәрбиенің бірлігі; саласындағы 1 -бап. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім бағдарламасының негізгі қағидаттары мен оқыту шарттары. 3. Остановись!!. Рухани-адамгершілік білім – адам жанының тереңінде орын алатын ішкі құбылыс. Ал әр адамның жан-дүниесі тек Сүйіспеншілікке ғана құшақ жаяды. Нравственно-духовное образование – это внутреннее событие, происходящее глубоко в душе. Қазақ мәдениетіндегі рухани-адамгершілік білім туралы ойларыңыз? Олар туралы оқыған әдебиеттеріңіз қандай? Өз тәжірибеңізде кімнің еңбектерін пайдаланып жатырсыз? Шығармашылықтың рухани-адамгершілік аспектілері және адамзаттың екі-үш ұлы ұстаздарының өмірінен де адамгершілік тұрғысынан мысалдар келтіріңіздер.. Re: Қазақ мәдениетіндегі рухани-адамгершілік білім. Қазақ мәдениетіндегірухани-адамгершілік білімнің нағыз түп тамыры деп мен Абай Құнанбаев атамызды айтар едім. Өз тәжірибемде мен 9 сынып оқушыларына №11 сабақ «А.Құнанбаевтың36 сөз» үй тапсырамасы ретінде ұсындым, келесі сабақта осы қара сөзге өте көп пікірлер айтылды. 1.1 Зерделік және рухани-адамгершілік білім беруді интеграциялаудыңтарихи алғышарттары Ізгілік ғылымынмеңгермеген адамға кез келгенғылым тек зиянын тигізеді. М. Монтень Ғылыми және этикалық білімдерді жинақтау.
идеясының ӛзі жаңалық емес, ол антикалық философияның дәстҥрінен бастау алады. Бірақ Сократтың ӛзі «адам жаман іс-әрекетті білмегендіктен жасайды, мейірімділіктің не екенін білсе, онда ол ылғи соған ҧмтылған болар еді» деген.
Антикалық білім беруде интеллектуалдық және рухани-адамгершілік білім беру ҥздіксіз бірлікте болған. Сократ алғашқылардың бірі болып рухани саланы тәуелсіз реалдыл. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім бағдарламасының психологиялық-педагогикалық негіздері. Готовые презентации в PowerPoint для детей,учащихся школ и вузов, а также для учителей и преподавателей доступны для скачивания. Все презентации разделены на категории для удобства поиска и навигации.. Вы можете ознакомиться и скачать презентацию на тему Доклад-сообщение содержит 56 слайдов. Презентации для любого класса можно скачать быстро. Классиктер рухани-адамгершілік білім туралы. Гераклит, Сократ. Ізгілік психологиясның классиктері.. «Өзін-өзі тану» пәнімен басқа пәндерді интеграциялау – мектептегі білімді жандандыру, оның рухани – адамгершілік болмысын жарыққа шығару, біртұтас білім беру, барлық пәндерді мәңгілік жалпыадамзаттық құндылықтармен байланыстыру, алуан-түрлі құбылыстардың біртұтастығын көре білу. Ізгілік педагогиканың манифесі. « Отбасында, мектепте, қоғамдық орындарында үлкендер мен бала арасындағы сыйластық, махаббат пен мейірімділік, шапағат шуағы мен ізгілік нұрына бөленуі тиіс. Өйткені біз баланы адал еңбек етіп, елін, халқын сүюге тәрбиелеп отырмыз. Сондықтан ұл – қызымызға көзбе - көз айтқан сөзіміз, берген тәрбиеміз жүректен - жүрекке жетсе, қандай ғанибет.» Сара Алпысқызы. Рухани бастау ол адамгершілікпен, риясыз мейірімділікпен, махаббатпен, өзара түсінушілікпен, төзімділікпен жүзеге асырылады. Төмендегі Семинарлар толық нұсқасы емес, тек сізге танысу үшін көрсетілген, сайтқа жарияланған документтен айырмашылығы болуы мүмкін. Жүктеу үшін осы беттің төменгі жағындағы жүктеу деген жазуды басу керек. Дәріс тақырыбы: Рухани-адамгершілік білімнің қазіргі әлемдегі басымдылығы. Амренова Айгерим Айтахметовна. Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы, "Қ.Рысқұлбеков атындағы №33 жалпы орта білім беретін мектеп"КММ бастауыш сынып мұғалімі. 20.12.2018. 709. Әлемде білім бағдарлануды, рухани-адамгершілік берудегі барлық ӛзгерістердің негізінде дәстүрлерді жандандыруды заманауи жоғары адамгершілік құндылықтардың иесі педагогиканың ең негізгі міндеттерінің бірі ретінде адам тұр, ол сәттілік пен сәтсіздіктің ретінде қарастыруды күн тәртібіне қойып негізі, ол және оның ішкі терең мәні кез отыр..
Барлық озық ізгілікті білім беру философиясын жасауды педагогикалық жұртшылық адамның рухани- талап етеді. адамгершілік құрылымындағы қауіпті ӛзгеріс, Осы әдіснамаға сәйкес, ғылымның шынайы құндылықтарды жалғандыққа ізгілікті. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы іс жүзінде. Жоспар: 1. Рухани – адамгершілік тәрбие беру өзекті мәселе ретінде. 2. Рухани – адамгершілік құндылықтарды білім мазмұнына енгізу тәсілдері. Колледжіміздегі рухани – адамгершілік тәрбие беру сипаты.. ХХІ ғасырдың табалдырығын аттаған еліміз әлемнің 50 елінің қатарына кіруге бет алды. Сондықтан еліміздің туын асқақтатар білімді, білікті, адамгершілігі жоғары ұрпақ тәрбиелеу – біздің алдымыздағы ең басты міндет. Ал ұрпақ тәрбиесінде адамгершілік тәрбиесінің маңызы қай қоғамда, қай кезеңде болмасын күн тәртібінен ешқашан түскен емес. Рухани-адамгершілік білімінің маңыздылығы жайлы ұлы қазақ зиялыларыда айтып кеткен екен. Ш.Құдайбердіұлы “Ар-ұждан ілімін” әзірлеп оны барлық білім беру ұйымдарына міндетті пән ретінде енгізу жөнінде ұсыныс айтқан. Бүгінгі таңда Қазақстанның барлық жалпы білім беретін мектептерінде өткізілетін өзін-өзі тану сабақтары ар-ұждан сабақтары болып табылады. Рухани тәрбиенің маңыздылығы Адамгершілік тақырыбы мәңгілік Адамзаттың жаһандық мәселелерінің рухани -адамгершілік сипаты.. Дене шыны?тыру п?нінде жа?а инновациялы? технологияларды пайдалана отырып, білім сапасын арттыру. object(ArrayObject)#885 (1) { ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) { ["title"] => string(178) "технологияларды пайдалана отырып, білім сапасын арттыру." ["seo_title"] => string(95) "dienieshynyktyrupnindiezhanainnovatsiialyktiekhnologhiialardypaidalanaotyrypbilimsapasynarttyru" ["file_id"] => string(6) "304024" [". Рухани-адамгершілік білім беру үдерісінде болашақ әлеуметтік педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін жалпыадамзаттық құндылықтарды оқытудың негізгі әдістеріне талдау жасалынды. Жүргізілген талдау негізінде, 5В012300 – «Әлеуметтік педагогика және ӛзін-ӛзі тану» мамандығы бойынша бакалаврларды дайындауда мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын жүзеге асырудың маңыздылығы мен ӛзектілігі кӛрсетілді. Балалар үйі жағдайында рухани-адамгершілік білім беру кеңістігі тұрғысынан әлеуметтік педагогты кәсіби белсендіру мәселелері анықталды. Қарастырылған мәселені шешу жолдарын қам.
50 классиктер рухани-адамгершілік білім туралы
Коментарі
Дописати коментар