вправи на розвиток комунікативних навичок
За допомогою гри можна прищепити дитині всі необхідні йому знання, комунікативні навички, вміння правильно висловлювати свої думки, почуття і т.. Саме в грі діти вчаться спілкуванню один з одним, підпорядковувати свої інтереси інтересам інших. Гра сприяє становленню довільної пам'яті, уваги і мислення дитини, створює реальні умови для розвитку багатьох навичок та вмінь, необхідних дитині для успішного переходу до Нової української школи. Інші методичні матеріали на урок Психологія скачати. Вправа «Карусель». Мета: формування навичок швидкого реагування при вступі в контакт, розвиток емпатії та рефлексії.
Час: 15 хв. Завдання: У вправі здійснюється серія зустрічей, щоразу з новою людиною. Члени групи встають за принципом «каруселі»: обличчям один до одного, утворюючи два кола: внутрішній (нерухомий) і зовнішній (рухливий). Інструкція: «Легко увійти в контакт, підтримати розмову на одну з пропонованих тем і попрощатися. Час на встановлення контакту і проведення бесіди 2-3 хвилини. Потім зовнішнє коло пересувається на одну людину вправо і бесіда починається з новим співбесідником».. Мета: підвищення комунікативних здібностей учасників. Час: 10 хв. Завдання: Тренер розбиває групу на пари. Розвиток комунікативних умінь і навичок педагогів. Мета тренінгу: опанування педагогами прийомів ефективного спілкування через ігрові методи навчання й техніку активного слухання. Завдання тренінгу: розширення можливостей встановлення контакту в різних ситуаціях спілкування; відпрацювання навичок розуміння себе, інших людей, а також взаємин між людьми; набуття навичок активного слухання; активізація процесу самопізнання і само актуалізації; розширення діапазону творчих здібностей. Ведучий.. Після проведення вправи всім учасникам групи розповідають справжню суть інструкції та говорять мету вправи. Оповідачів просять тримати в пам`яті реакції слухачів.
Вправа виконується серед дітей. Одній половині зав’язують очі, дають можливість походити по приміщенню і пропонують знайти впізнати інших.
Довідатися можна за допомогою рук, обмацуючи волосся, одяг руки. Потім, коли друга знайдено, гравці міняються ролями. Гра «Секрет». Усім учасникам гри ведучий роздає по «секрету» із красивої скриньки (ґудзик, намистинку, брошку, старий годинник тощо…), кладе в долоньку і затискає в кулачок. Учасники ходять по приміщенню і знаходять способи умовити кожного показати йому свій секрет. Невербальна комунікація – взаємодія за допомогою міміки, жестів, рухів. Додаток 3. Вправи що спрямовані на розвиток комунікативних умінь і навичок. Гра «А мене звуть.» Мета: розвивати в дітей бажання познайомитися; вчити ввічливо звертатися одне до одного; формувати відчуття єдності, причетності до групи. Матеріал: м'яч. Кожна дитина, стоячи у колі, звертається (по черзі) до свого сусіда праворуч, передає йому м'яч, називає своє ім'я та, якщо хоче, трохи розповідає про себе. Вправа «Човник». Мета: розвивати турботливе ставлення одне до одного; підкріплювати почуття довіри до н. Протягом останніх років психологічні служби області набули більш високого професійного рівня. Це пояснюється великою потребою знань про закономірності та особливості розвитку дітей, необхідністю організації чіткої системи вивчення психічного розвитку учнів, їхніх інтересів, здібностей, індивідуальних особливостей, професійних схильностей, що, в свою чергу, дасть мажливість забезпечувати індивідуальний підхід у навчанні і вихованні підростаючого покоління, створювати сприятливий психологічний клімат для розвитку творчого потенціалу дітей і педагогів. У випадках відсутності вправ на розвиток певного уміння постає задача їх розробки. Розроблені вправи, на нашу думку, мають відповідати певним вимогам. Тренінгові вправи мають бути ізоморфними умінням, які повинні бути сформовані, сприйнятливими для учасників тренінгу. Рівень складності вправи має варіюватися від простого до складного.. 1. Дослідження комунікативних здібностей та навичок особистості. 2. Сутність і особливості професійного спілкування. 3. Толерантність та емпатія. 4. Мета, об’єкт і структура професійного спілкування. 5. Шляхи розвитку комунікативних умінь. 6.
Поняття рольової поведінки. 7. Рольові вправи як засіб розвитку комунікативних умінь. Практичні ігри і вправи для формування комунікативних навичок школярів в початковій школі. Вікно перегляду презентації. Отримати код.. При повному або частковому копіюванні матеріалів сайту, клікабельне посилання на сайт обов'язкове!
Для відображення на іншому сайті, скопіюйте даний код. Скопіювати. ✔ Скопійовано успішно. У посібнику представлено основні етапи розвитку комунікативних умінь та навичок дитини в онтогенезі, надано методичні рекомендації для вивчення рівня сформованості мовленнєвої комунікації у старших дошкільників. Корисними будуть у використанні ігри та вправи на розвиток комунікабельності дітей при складанні тренінгових, фронтальних або індивідуальних занять практичними психологами, корекційними педагогами, вихователями. Затверджено на засіданні Вченої ради інституту.. Ігри та дітей……… Висновки… Список використаних джерел… Знакомство. Групповая работа без специальной организации взаимодействия. Первый ребенок называет свое имя, а вслед за ним по кругу то же делают все остальные. Потом группа хором повторяет шепотом все имена. На эту работу отводится три минуты. Представление группы. Вся группа хором или один из учеников называет имя каждого. Чтобы класс видел, кого называют, группа встает, а учитель, подойдя к ней, легонько касается каждого ребенка. В этот момент группа называет имя учащегося. Ответ группы встречается аплодисментами. ВПРАВА «ДОБРЕ СЕРЦЕ» Мета: розвивати навички спілкування, групової взаємодії. Ведучий розташовує дітей у формі уявного серця, пропонує дітям по черзі передавати мотузок або клубок ниток, говорячи при цьому компліменти одне.
одному. Під час гри з’єднується мотузок, який кладеться на підлогу.. Ця вправа сприяє не лише розвитку розуміння передачі емоційного стану, й розвитку образного мислення. ГРА «МАЛЮЄМО НАСТРІЙ МУЗИКИ» Після прослуховування і обговорення характеру і настрою музики можна. запропонувати дітям намалювати її.. Комунікативні ігри. Гра «Місток». Гра спрямована на тренування взаєморозуміння дітей.Проводимо на підлозі. Дана програма тренінгу являє собою комплекс вправ, спрямованих на розвиток емпатії, наполегливості, навичок переконливої мови, на відпрацювання навичок розуміння інших людей, прийняття рішення. Проведення тренінгу комунікативних умінь за представленою програмою сприяє вихованню активної, комунікабельною, творчою, успішної особистості студента. Мета тренінгу: розвинути комунікативні вміння, знання, здібності, виховати комунікабельність особистість. Завдання тренінгу: Розширення можливостей встановлення контакту в різних ситуаціях спілкування; Відпрацювання навичок розуміння інших людей,.
вправи на розвиток комунікативних навичок
Коментарі
Дописати коментар