беларуская мова усе складаныя тэмы тэорыя і практыкаванні
Беларуская мова: цікава і складана. Віртуальны кабінет беларускай мовы ДУА "Воранаўская сярэдняя школа" Гойда Лілія Васільеўна, настаўнік беларускай мовы і літаратуры. Страницы1. Главная страница. 5-7 КЛАСЫ (ТЭОРЫЯ).. ТРЭНІРОВАЧНЫЯ ПРАКТЫКАВАННІ. Арфаэпія, арфаграфія. Беларуская мова(прафесійная лексіка). Вучэбны дапаможнік для студэнтаў вышэйшых навучальных устаноў па педагагічных спецыяльнасцях. Вы тут: РАЗДЗЕЛ 1. МОВА І МАЎЛЕННЕ Практыкаванні. Практыкаванні. 1. Прачытайце тэкст. Назавіце, якія існуюць тэорыі паходжання мовы? У чым сутнасць кожнай з іх? Калі і як узнікла мова? Гукавая мова (у яе членападзельнай, блізкай да сучаснай форме) узнікла, відаць, больш за 100 тыс. гадоў таму назад, у эпоху пераходу ад неандэртальца да чалавека сучаснага тыпу. Менавіта мова стала вызначальнай прыметай чалавека. Пытанне ж “як яна ўзнікла?” хвалюе вучоных ужо на пра. Урок беларускай мовы ў 5 класе па тэме "Адназначныя і мнагазначныя словы. Прамое і пераноснае значэнне слова".doc, 42 кб. Урок беларускай мовы ў 5 класе па тэме "Амонімы, сінонімы, антонімы".doc, 29 кб...В. Мартынкевіч "Сучасны ўрок беларускай мовы: тэорыя і практыка навучання"..У.
Верціхоўская, М.І. Верціхоўская " Вывучэнне творчасці Францыска Скарыны ў школе". Пазакласныя мерапрыемствы. Наступныя практыкаванні дапамогуць падрыхтавацца да рэдагавання тэкстаў камп’ютарных перакладаў. Заданні складаюцца са сказаў з рэальнымі тыповымі памылкамі, згрупаванымі па тыпах. 3.. Заданне 8. Адной з самых складаных праблем пры перакладзе тэхнічнага тэксту з рускай мовы на беларускую з’яўляецца адрозненне ў сістэме форм дзеепрыметнікаў. У наступных сказах знайдзіце дзеепрыметнікі, формы якіх не ўласцівы беларускай мове, падбярыце для іх перакладу адпаведныя сродкі замены. Перакладзіце сказы на беларускую мову. Частка 1 “Беларуская мова; агульныя звесткі, паходжанне і развіодё, функцьшнальньш стылі”, аўтары Л.А. Гіруцкая, І.У.
Будзько, Т.А. Кузняцова і інш., бьша выдадзена ў БНТУ ў 2005 г. Частка 2 ’’Навуковы тэкст: структура, жанры, моўнае афармлен-не”, аўтары Л.А. Гіруцкая,.. Мішанькіна і інш. - у 2006 г.. Першы раздзел уключае такія тэмы, як “Слова як адзінка мовы”, “Амонімы”, “Сінонімы”, “Антонімы”, “Паронімы”, “Акты5^ая і пасіўная лексіка”, “Беларуская лексіка паводле паходжання”, “Анамастыка”, “Фразеалогія”, “Слоўнікі беларускай мовы”.. Дэфармацыі могуць быць простым! і складанымі.
Аднак любую дэфармацыю можна ўявіць як сукупнасць болып простых яе відаў. §2. АМОНІМЫ. Беларуская мова: тэрміналогія фізікі і матэматыкі. Рэкамендавана Вучэбна-метадычным аб’яднаннем па гуманітарнай адукацыі ў якасці вучэбна-метадычнага дапаможніка для студэнтаў нефілалагічных спецыяльнасцей. устаноў вышэйшай адукацыі. МІНСК БДУ 2016. УДК 811.161.3’38. Рэцэнзенты: доктар фізіка-матэматычных навук. Р. Шапялевіч; кандыдат філалагічных навук У. І. Куліковіч; кандыдат філалагічных навук. М.
Нікалаева. Дзятко,.. Беларуская мова: тэрміналогія фізікі і матэматыкі [Электронны рэсурс] “Тэматычны тэставы кантроль па беларускай мове. 9 клас” Уклад. Т.А.Піліпончык.. 3. Правярае выкананне дамашняга практыкавання. Праводзіць франтальнае апытанне па блоку “Складаныя сказы з рознымі відамі сувязі частак” (гл.дадатак №2). Апасродкавана кантралюе выкананне вучнямі задання. Праграма па беларускай мове падрыхтавана ў адпаведнасці з канцэпцыяй вучэбнага прадмета «Беларуская мова». Асноўныя палажэнні канцэпцыі грунтуюцца на тым, што беларуская мова з’яўляецца адной з дзяржаўных моў у Рэспубліцы Беларусь і ка штоўным сацыяльна-культурным скарбам нацыі. Ва ўстановах адукацыі беларускую мову трэба вывучаць не толькі як знакавую сістэму і сродак абмену думкамі. Неабходна так наладжваць працэс навучання, каб адным з галоўных напрамкаў у працы настаўніка стала фарміраванне сапраўднага грамадзяніна Рэспублікі Беларусь, удумлівага чытача, адукаванага суразмоўніка, спагадлі. і рускай моў БДАТУ Т. Грынцэвіч. Беларуская мова : дапаможнік склад.:. Б. Гурновіч, Б43 І.. Фокіна.. Асаблівая ўвага звернута на складаныя тэмы раздзелаў. Побач з тэарэтычным матэрыялам змешчана і практычная частка. Выкананне разнастайных заданняў і практыкаванняў дапаможа абітурыентам замацаваць і сістэматызаваць веды, накіраваныя на выпрацоўку навыкаў карыстання правільнай пісьмовай літаратурнай мовай. У дапаможніку змешчаны адказы да практыкаванняў, што дасць магчымасць абітурыентам праверыць свае веды. У дапаможніку змешчаны тэксты дыктантаў, якія ўжо прапаноўваліся абітурыентам БДАТУ мінулых гадоў на ўступных іспытах. 4 Беларуская мова і яе месца ў сістэме агульначалавечых і нацыянальных каштоўнасцей. 5 Беларуская навуковая тэрміналогія.. ТЛУМАЧАЛЬНАЯ ЗАПІСКА Вучэбная дысцыпліна “Беларуская мова” скіравана на ўдасканаленне моўнай і маўленчай кампетэнцый, на далучэнне студэнтаў да багаццяў нацыянальнай культуры, на фарміраванне камунікатыўна развітай асобы, здольнай наладжваць зносіны на роднай мове ва ўсіх сферах, у тым ліку і ў прафесійнай дзейнасці, перакладаць і рэферыраваць прафесійна арыентаваныя і навуковыя тэксты, весці дзелавую дакументацыю, выступаць з навуковымі паведамленнямі і публічнымі прамовамі і інш. Беларуская мова і літаратура. 5 клас: прыкладнае кантрольна-тэматычнае планаванне: дапам. для настаўнікаў устаноў агул. адукацыі.В.Мартынкевіч, Л.К.Цітова.
– Мінск:НІА: Авесэв, 2019 - 79. На кожным уроку абавязкова праводзіць тлумачэнне слоў з практыкаванняў! Дадатак. Магчымыя фізкультхвілінкі.. Запісваецца тэма “Мова – найважнейшы сродак зносін” і прапануецца прачытаць некалькі выказванняў пра мову, праслухаць гуказапіс песні “Белая Русь”(сл. У.Карызны, муз.Ю.Семянякі). Слова да слова, слова да слова –.. Практыкаванні 1, 2, 3,5. Прачытаць тэксты самастойна па варыянтах (або па парах) і адказаць на пытанні пасля тэкстаў. 2. Практ 6.
Тэорыя і методыка фізічнага выхавання. ІБеларуская мова – нацыянальная мова беларусаў. Спартыўная трэніроўка і навукова-даследчая работа. ІІНормы беларускай літаратурнай мовы. Віды спорту: барацьба, гімнастыка, лѐгкая і цяжкая атлетыка, плаванне.. Тэарэтычныя звесткі ў табліцах і схемах. Тэма: Беларуская мова сярод іншых славянскіх моў Славянскія мовы (больш як 290 млн. чал.) Паўночна-ўсходні. дыялект. епозиторий. Сярэднебеларускія гаворкі (абапал лініі Ашмяны-Мінск-Бабруйск-Гомель). Паўднѐва-заходні Беларуская мова як вучэбны прадмет у сучаснай школе Навучанне беларускай мове ў агульнаадукацыйных установах абумоўлена практычнай накіраванасцю і зарыентавана на рэалізацыю сістэмна-функцыянальнага, камунікатыўна-дзейнаснага і лінгвакультура-лагічнага падыходаў пры выкладанні ўсіх тэм і раздзелаў.. Улік магчымасцей адукацыйнага асяроддзя, якое само па сабе валодае высокім развіццѐвым патэнцыялам, дазволіць ажыццявіць аптымальны адбор зместу адукацыі, а таксама вызначыць найбольш эфектыўныя метады і адпаведныя сучаснаму ўзроўню тэхнічнага развіцця сродкі навучання беларускай мове. Беларуская мова і літаратура». Складанне і агульная рэдакцыя.ЛЯСОВІЧ. Наваполацк, 2008.. Сінтаксічная функцыя – асаблівасці ўжывання ў словазлучэнні і ска-зе, прызначэнне і ўласцівасці дадзенай адзінкі як часткі больш складанага сінтаксічнага цэлага. Сінтаксічныя адзінкі – гэта структуры (элементы) сінтаксічнага ўзроў-ню мовы, якія адрозніваюцца паводле прызначэння і будовы. Яны выдзя-ляюцца па двух асноўных крытэрыях – функцыянальным і структурным. Беларуская мова як адна з дзяржаўных моў Рэспублікі Беларусь: гісторыя і сучаснасць Фанетыка Арфаэпія Графіка Арфаграфія Лексікалогія Асаблівасці перакладу спецыяльных тэкстаў з рускай мовы на беларускую Фразеалогія Прыказкі, крылатыя словы, афарызмы. Перыфразы Лексікаграфія Марфеміка. Словаўтварэнне Паняцце пра марфалогію.. Просты сказ Складаны сказ Знакі прыпынку ў складаназлучаным сказе Чужая мова Асновы беларускай пунктуацыі Граматычная стылістыка Стылістыка словазлучэнняў у беларускай мове Культура прафесійнага маўлення. 53 54 54 55 55 56 56 57. РЕПОЗИТОРИЙ БГПУ. Лінгвістычны разбор – складаны від працы: ѐн абапіраецца на грунтоўна засвоеныя моўныя факты, патрабуе іх інтэрпрэтацыі, вылучэння і ўстанаўлення прычынна-выніковых сувязей паміж імі. Нягледзячы на сказанае, у практыцы выкладання беларускай мовы пакуль няма адзінага, агульна прынятага ўзору многіх відаў аналізу моўных адзінак, далѐка не ўсе віды разбору атрымалі шырокае выкарыстанне ў вучэбным працэсе.. Дапаможнік «Беларуская мова: аналіз моўных адзінак» арыен-таваны на праграму курса «Беларуская мова» для студэнтаў спе-цыяльнасцей «Пачатковая адукацыя» і «Пачатковая адукацыя. 7. " Падзяліце словы на склады. Ахарактарызуйце кожны склад.
“Беларуская мова: практыкум” складзены з улікам задач курса “Беларуская мова (прафесійная лексіка)” і адаптаваны да новай рэдакцыі “Правіл беларускай арфаграфіі і пунктуацыі” (2008). Аўтары знайшлі рацыянальнае спалучэнне тэарэтычнага матэрыялу і змястоўнай формы.. Витебский государственный технологический университет. ПРАДМОВА Метадычная распрацоўка “Беларуская мова: практыкум” складзена ў адпаведнасці з вучэбнай праграмай “Беларуская мова (прафесійная лексіка)” (Мінск, 2008) і адпавядае мэтам і задачам курса. Настаўнік: Адамчык Таццяна Васільеўна. e-mail для зваротнай сувязі: adamchik.tatyana@inbox.ru.. Тэма: Паўтарэнне складаных пытанняў арфаграфіі і пунктуацыі. Заданні для паўтарэння: Пр. 286, 287, 290, 292,29Перакладзі тэкст практыкавання 239 на беларускую мову. 6 “Б” клас. 18.05.2020 г. Урок по теме Складаны сказ. Теоретические материалы и задания Беларуская мова, 5 класс. Якласс — онлайн школа нового поколения.. Складаны сказ. Теория: Складаны сказ — сказ, у якім некалькі граматычных асноў (дзейнікаў і выказнікаў). Студэнты малодшых курсаў спяшаюцца на лекцыі, а старшакурснікі чытаюць кнігі на калідорах. Сігналяць машыны, гудуць трамваі — шумам поўніцца горад. Колькі граматычных асноў, столькі і частак складанага сказа. Я не баюся маланак, бо мы жывём у цагляным доме — 2 граматычныя часткі. Часткі могуць звязвацца злучнікамі і без іх. Прыйдзе вясна — закрасуюць пралескі. []—
беларуская мова усе складаныя тэмы тэорыя і практыкаванні
Коментарі
Дописати коментар