задачі на знаходження четвертого пропорційного які розв язують способом відношення
Задача 1. (На знаходження четвертого пропорційного, що розв’язується способом знаходження однакової величини (зведення до одиниці), вид 1). Маса 6 однакових посилок 18 кг. Яка маса 4 таких посилок? 6 п. – 18 кг. 4 п. -? кг.. У підручнику подається розв’язання задачі діями. Потрібно дати пояснення до кожної дії. Для того, щоб діти усвідомили спосіб розв’язання, можна піти різними шляхами. Можна детально повторити зміст задачі, далі проаналізувати його і скласти план розв’язування. Відповідаючи на поставлені запитання, спів ставляти відповідь на них із діями, записаними у підручнику, тим самим даючи пояснення цим діям. Можна працювати по іншому. Існує три способи розв'язування задач на знаходження четвертого пропорційного: 1)спосіб прямого зведення до одиниці; 2)спосіб оберненого (непрямого) зведення до одиниці; 3)спосіб відношень.. Але в системі задач початкового курсу математики зустрічаються задачі на знаходження четвертого пропорційного, які можуть бути розв'язані лише одним із вказаних вище трьох способів, а також задачі, які можуть бути розв'язані двома способами або всіма трьома. Розглянемо задачу №728 (з підручника 3(2),.121). Тема: РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ЧЕТВЕРТОГО ПРОПОРЦІЙНОГО СПОСОБОМ ЗВЕДЕННЯ ДО ОДИНИЦІ Мета: закріплювати вміння виділяти у тексті задачі із взаємо.. 3. Повідомлення теми і мети уроку - Сьогодні на уроці ми навчимось розв`язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці. 4.
Вивчення нового матеріалу 4.1 Робота за підручником (с. 28-29) Завдання 181. Усне виконання — Яка вартість п’яти олівців, по 3 гри кожний?
(3х5 = 15 грн) — Яку кількість пар шкарпеток за ціною 6 гри кожна можна купити на 30 грн? (30:6 =5 грн) — На 12 грн купили 4 кг картоплі.
Яка ціна 1 кг картоплі? (12:4 = 3 грн).
Задача 182 За 5 кг яблук заплатили 30 грн. — Запишіть розв’язання задачі складанням виразу. (З коментуванням). Розв'язування задачі на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці (№192). — Про що йдеться в задачі? — Скільки л води у 6 бідонах? — Про що можна дізнатися за цими даними? (Ємність 1 бідона). — Чи можна тоді дати відповідь на питання задачі? — Як знайдемо кількість води у 7 бідонах? Всього шість задач. Для утворення задачі на знаходження четвертого пропорційного треба, щоб одна з величин мала стале значення. В задачі - це значення буде проміжним шуканим. З решти чотирьох значень - три відомі, а одне - шукане..? б) Розбір умови (вищий рівень підготовки учнів). Бесіда. Про які величини йде мова в задачі?
(Загальну масу лимонів, масу одного ящика, кількість ящиків). - Назвемо так колонки таблиці. 5)задачі на знаходження четвертого пропорційного, які називаються ускладненими і які розв’язуються способом послідовного (або подвійного) зведення до одиниці (інколи їх називають задачами на складне правило трьох. Наприклад: Трьома косарками за 7 годин скосили 42 га трави. Скільки гектарів трави скосять дві косарки за 4 год.?). План розв’язування (спосіб відношень).
1. Визначаю кратне відношення двох числових даних відносно однієї з величин – у стільки ж разів шукане число більше (або менше), ніж подане чи – лове дане іншої величини. 2. Відповідаю на запитання задачі. Юрко. змінив числові дані задачі. Як ця зміна вплине на розв’язання задачі? Досліди, коли неможливо застосувати обидва способи розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного. □ 24 кг полуниць розклали порівну в 5 ящиків. Скільки потрібно таких ящиків, щоб розкласти порівну 48 кг полуниць? Розв’язуючи задачу, зверни увагу ось на що. Мета: ознайомити із задачами на знаходження четвертого пропорційного; вчити розв’язувати їх шляхом зведення до одиниці; закріпити вміння виділяти в тексті задачі взаємопов’язані велечини; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати раціональність, глибину, широту, логічність, самостійність мислення; вдосконалювати математичне мовлення; виховувати бажання допомагати один одному в роботі.. VІІ.
Підсумок уроку. Які задачі ми сьогодні розв’язували? Чи знадобляться такі вміння нам в житті? Де, в яких ситуаціях? Підрахунок балів. VІІІ. Розв’язання задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці (3 клас. Математика). Шкільне життя Follow on Twitter Send an email 23.12.2015.. Мета: закріплювати вміння виділяти у тексті задачі із взаємопов’язаними величинами, знаходити певну величину під час розв’язування задач; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення; виховувати уважність. Усі конспекти уроків математики на сайті «Шкільне життя». Завантажити: Розв’язання задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці (3 клас.
задачі на знаходження четвертого пропорційного які розв язують способом відношення
Коментарі
Дописати коментар