сценарій тренінгу формування творчого потенціалу класного крівника
Мета: стимулювати діяльність класних керівників до творчості, створення цілісної моделі виховної системи школи. Створити умови для обміну досвідом, педагогічних знахідок. Напрями роботи: І. Основні орієнтири виховання ІІ.. Класний керівник – особистість із вдумливістю психолога, з організаторськими та комунікативними здібностями, з оптимізмом та життєвою мудрістю, з достатнім багажем знань. Лише оволодівши сам цими якостями, він буде сприяти вихованню всебічно розвиненої гуманної особистості з високими духовними цінностями, людини демократичного світогляду, підготовленої до життя і праці у світі, що постійно змінюється.. 7. Розвиває… й стимулює природний потенціал дитини. Презентація результатів. Психолого- педагогічний семінар - тренінг. «Класний керівник як координатор діяльності учасників навчально-виховного процесу».. Хід семінару-тренінгу Відкриття семінарського заняття Сьогодні ми з вами зібрались на семінарі, що проводиться у формі тренінгу. Тренінг – це дуже цікавий процес. Він допомагає пізнавати себе й навколишній світ, змінювати своє «Я» через спілкування, перебуваючи в неформальних і довірливих умовах. Одночасно з отриманням нової інформації на тренінгу можна обговорити незрозумілі моменти, задавати питання, формувати навички поведінки, тобто накопичувати власний досвід, чим ми і будемо з вами сьогодні займатися. “Створення умов для розвитку. творчого потенціалу особистості учня”. Форма проведення: семінар-тренінг.
Ведуча - заступник директора по виховній роботі Степанова О.М. Девіз засідання педагогічної ради. Не менш важливою умовою формування творчих здібностей учнів є творчість педагога, яка є необхідною умовою і його становлення, його самопізнання, розвитку і розкриття як особистості. Саме творчість є основою формування педагогічної талановитості вчителя і вихователя. Без творчості неможливі ні виховний, ні навчальний процеси.. - класного керівника 7-го класу Кузьменко Н.Є. (Виступ творчої групи. Додаток 3). «Творчість класного керівника: шляхи звільнення від стереотипів і шаблонів». Зареєструйтесь, щоб мати можливість переглядати всі сторінки та файли, публікувати власні матеріали, отримувати сертифікати.. Матеріал містить актуалізацію проблеми розвитку творчості педагогів, вироблення навичок самостійної дії, активізацію творчих здібностей, розвиток творчого потенціалу класних керівників, колег, вільний пошук шляхів розвитку творчості класних керівників за рахунок впровадження нових методик, нестандартних прийомів активізації різноманітних видів діяльності учнів.Рекомендовано практичним психологам загальноосвітніх навчальних закладів у роботі з педпрацівниками. Класний керівник – це особа, яка за дорученням народу має повсякденний доступ до найдорожчого народного багатства – душі, розуму, почуттів дітей, та підлітків. Перед ним, з одного боку, моральні цінності, створені, вистраждані протягом століть, з другого - багатство народу, його майбутнє, його надія - молоде покоління. Класний керівник творить найбільше багатство суспільства - Людину.».
О. Сухомлинський..
Творчий класний керівник. Бути класним керівником – дуже важлива місія. Адже завдяки його майстерності зароджується інтерес учнів до навчання, формуються. - презентация.
Презентация была опубликована 5 лет назад пользователемОля Савельєва. Семінар-тренінг «Педагогічна взаємодія на основі партнерських стосунків» (6 год) Мета: сприяти засвоєнню класними керівниками навичок партнерських взаємин з іншими учасниками навчально-виховного процесу. Завдання: З'ясувати й проаналізувати професійно важливі якості педагогічного спілкування. Навчитися правильно вибирати комунікативну позицію у сферах спілкування «класний керівник — учень», «класний керівник — клас», «класний керівник — батьки», «класний керівник — дитяча громадська організація». На завершення роботи керівники ШМО класних керівників уклали книгу «Професіограма класного керівника». Учасники тренінгу отримали методичні рекомендації, висловили свої враження та подяку організаторам за набуті знання та творчі ідеї. Н.Косарєва, заступник директора з виховної роботи. Розвиток творчого потенціалу педагогів Психолого-педагогічний тренінг. Психолого-педагогічний тренінг. Мета: визначення рис творчої особистості та умов, що заважають виявленню творчості; - розвиток креативних і комунікативних здібностей учасників заняття; - сприяння розвитку творчої уяви, допитливості, сміливості та гнучкості мислення. Мета: створення позитивної атмосфери; сприяння формуванню впевненості в собі, усвідомленню своїх творчих здібностей; формування перспективи розвитку уяви та фантазії. Завдання: давайте пофантазуємо і спробуємо завершити так речення: - Мені цікаво було б поспілкуватися з творчою особистістю тому, що … Рекомендовано класним керівникам, педагогам – організаторам. Мета проекту. Створити умови для формування партнерської співпраці школи й сім’ї. Сприяти відродженню сімейного виховання. Підвищити рівень педагогічних знань батьків. Вивчення сім’ї як фактора розвитку творчої особистості,її виховного потенціалу, психолого-педагогічних умов родинного виховання. Залучення батьків до навчального процесу.. Тренер наводить приклади рольових і сенситивних тренінгів, які класний керівник може використовувати у власній роботі з учнями класу з метою розвитку комунікабельності, зняття психологічної напруженості. Рольовий тренінг. •Вправа «Інтерв'ю». Мета тренінгу: створення умов для самопізнання особистості як необхідної умови для актуалізації творчого мислення; усвідомлення учасниками групи власного творчого потенціалу, своєї здатності до креативного мислення. Завдання: Отримання інформації про сутність та властивості креативності. Усвідомлення учасниками групи власного творчого потенціалу, своєї здатності до креативного мислення.. Автор: Лалакулич Марина Михайлівна. Навчальний заклад: Лавківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Мукачівської районної ради Закарпатської області.
Тренінг для педагогів “Креативність – шлях до професійного успіху”. Тренінг на тему «Формування творчого потенціалу класного керівника» підготували методист ліцею Андрієвська Н.В. та психолог ліцею Гордієнко.С. Напередодні проводилося анкетування серед учнів груп «Класний керівник. Який він?» Сучасний учитель. (вчительський проект-зразок). 1. Любить дітей. 2. Доброзичливий. 3. Володіє елементами педагогічної майстерності. Тренінг «Управлінська компетентність керівника як одна з умов його успішної професійної діяльності».. Завдання: забезпечення учасників тренінгу знаннями сучасних освітніх технологій; формування професійної компетентності; підвищення здатності до самооцінки, самоконтролю та самоорганізації; розвиток уміння командної взаємодії. Обладнання: стікери-листочки, маркери, «дерево очікувань» (макет), роздаткові матеріали, маркери, малюнки.
Методичний тренінг «Ефективність впровадження інноваційних технологій в освітній процес як засіб розвитку творчого потенціалу педагогів і школярів та підвищення їх якості навчання». Мета тренінга: · підвищення професійної майстерності педагога та спонукання його до творчого розвитку шляхом упровадження елементів інноваційних технологій; · актуалізація та розширення понятійного апарату педагогів, поглиблення їхніх теоретичних та практичних знань з даної проблеми; · наукове обґрунтування потреби впровадження сучасних технологій у практику роботи навчального закладу; · стимулювання прагнення педа. Міні тренінг для вчителів початкових класів. Основна частина.
1.Інформаційне повідомлення вчителя. Професія педагога – професія творча. Чим вищою є креативність вчителя, тим більше шансів для розвитку творчого потенціалу в учнів. До речі, вчитель сьогодні має можливість не лише ознайомитися з природою та специфікою процесу креативності, а й підняти цей рівень у себе, навчитися розвивати креативність у своїх учнів. Різноманітні численні дослідження вказують на необхідність вивчати щось нове для того, щоб збільшити свій творчий потенціал. «Якщо ви банкір, навчіться танцювати чечітку. Якщо ви. - Творчий вчитель спонукає до творчості учнів. Творчий вчитель вносить новизну, оригінальність у свою щоденну роботу. Це сприяє розкутості учнів, розкріпаченню їхньої творчої уяви, а це і є передумова формування творчих особистісних якостей. А головне сприяє кращому засвоєнню нового матеріалу. 10. Інформаційний блок.. Професія педагога - професія творча. Саме від рівня інтелектуального потенціалу вчителя, його вміння творчо мислити і втілювати свої задуми у життя залежить кінцевий результат розвитку учнів. Отже, чим вищою є креативність вчителя, тим більше шансів для розвитку творчого потенціалу в учнів. Творчість є однією із складних і таємничих явищ людського життя.
сценарій тренінгу формування творчого потенціалу класного крівника
Коментарі
Дописати коментар