тактика спілкування в особливих умовах
Тактика (грец. — мистецтво командування військом) спілкування — система послідовних дій, яка сприяє реалізації обраної стратегії, досягненню поставленої мети. Обрані для однієї ситуації спілкування тактики можуть виявитися неефективними в іншій. У процесі спілкування їх кількість може бути суттєво розширена. Стилі спілкування.. У типових ситуаціях стиль спілкування зазвичай залишається постійним, але в динамічних умовах можливі адаптація, зміна або комбінація стилів. Більшість людей дотримується одного стилю, за необхідності вдаючись до менш їм властивих. Проте жоден зі стилів спілкування не слід вважати універсальним. Спілкування — це складний, багатогранний процес встановлення і розвитку контактів між людьми. Відповідно до цілей та засобів спілкування поділяють на ідеальне (коли відбувається обмін між людьми ідеями, уявленнями, переживаннями) та матеріальне (коли люди спілкуються за допомогою якихось предметів). Під стратегією спілкування розуміють загальну схему дій учасників комунікативного. Спілкування може розглядатися як сторона, умова діяльності або як окремий вид діяльності. Але зв'язок спілкування й діяльності полягає саме в тому, що завдяки спілкуванню діяльність організується.. Тактики, вибрані в одній ситуації спілкування, можуть виявитися зовсім неефективними в іншій. Кількість тактик спілкування, котрі використовуються в ході спільної взаємодії, може бути суттєво збільшена, якщо суб'єкти діяльності розуміють, які важливі соціальні наслідки мають міжособистісні контакти членів групи.. 4. Особливою серед невербальних засобів є проксеміка або система організації простору і часу спілкування. Автор проксеміки Е. Холл назвав її „просторовою психологією”. Одна стратегія спілкування може втілитися у різних тактиках. taktika Стилі спілкування. Індивідуальність людини у взаємодії з іншими реалізується і через стиль спілкування.Стиль спілкування – інтегральна характеристика спілкування, у якій в знятому вигляді виявляються морально-світоглядні установки суб’єкта спілкування, спрямованість його особистості Тактика ділового спілкування передбачає вибір певної моделі поведінки, яка в конкретній ситуації буде найбільш сприятливою у досягненні поставленої мети. Ґрунтується тактика спілкування на певних засадах, найважливішими з яких є: · наявність декількох варіантів поведінки в однотипній ситуації і вміння оперативно ними скористатись; · недопущення конфронтації чи конфліктів з діловим партнером; · вміле використання механізмів людської взаємодії, прихильності, симпатії, антипатії, довіри, поваги і т.п.); · уважне ставлення до нових, хоч і незвичних на перший погляд ідей, думок; · освоєння тих моде. Стратегії та тактики спілкування - ДОБІР СПОСОБІВ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ - ЕТИКА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ - розглянуто моральні й психологічні засади культури ділового спілкування та його техніку. Розкрито поняття етики, моралі, спілкування, моральної та психологічної культури ділового спілкування. Проаналізовано етико-психологічні проблеми ділового спілкування в нашому суспільстві з урахуванням науково-практичних висновків як вітчизняних, так і зарубіжних етиків та психологів, зокрема представників гуманістичної етики і гуманістичної психології. Висвітлено шляхи підвищення моральної та психологічно. Стратегії та тактики спілкування Для об’єднання, систематизації способів, моделей та стилів спілкування уведено поняття “стратегія і тактика спілкування”, вибір яких є важливим аспектом ефективності ділового спілкування. Стратегія спілкування – це загальна схема дій (або загальний план досягнення мети).. Тактика спілкування – це система дій, що використовується для реалізації стратегії. Основні поняття і ключові слова: способи спілкування, актуалізація, маніпуляція, типи маніпуляторів, моделі спілкування, трансакційний аналіз, стилі ділового спілкування, тактика спілкування, стратегія і тактика спілкування. 2.2 Засоби ділового спілкування. Передача будь-якої інформації можлива лише через знакові системи. Тактика комунікації поліцейського. Спілкування в особливих умовах. Комунікативна сторона ділового спілкування. Поняття конфлікту та його виникнення. Конфлікт та його виникнення.. Міжособистісне Людина-людина Групове Спілкування в групі Соціальне Спілкування із неструктурованою групою. 8. Позиції у спілкуванні. Спілкування – це багатоплановий процес, який виконує цілу низку функцій. Функціональні можливості спілкування реалізу-ються на різних рівнях, залежать від ситуацій, змісту і мети спіл-кування.
Функції спілкування (від лат. functіo – виконання, здійс-нення) – це ролі й завдання, які воно виконує в процесі життєдія-льності особистості (рис. 1). Рис. 1. Класифікація функцій спілкування за.. Максименком. Більшість класифікацій функцій спілкування пов’язана з об-міном інформацією, взаємодією та сприйняттям людьми одне од-ного... Семиченко характеризує спілкування як головну умову виживан. Якщо мовне спілкування протікає в умовах конфлікту, то мовні тактики можуть бути охарактеризовані як агресивні, пасивно-агресивні, ассертівние (Гранично відверті) і як тактики уникнення. Для попередження конфлікту необхідно дотримуватися принципів порядності, дипломатичності, недоторканності гідності співрозмовника, милосердя, делікатності, ненасильницької поведінки, терпимості, справедливості, уникнення оцінок і критики, іміджу та синтонности (схвального ставлення до співрозмовника).. Етика мовної комунікації Правопис в корені слова I. Сутність мовної діяльності і її структура II. Удосконалення навичок читання і слухання Уміння слухати розвивається природно. III. види спілкування |. Людське спілкування ґрунтується на взаємній необхідності. Російський лінгвіст Юрій Караулов зазначає: «Недостатність особистості в якомусь аспекті є ніби імпульсом, що спонукує шукати доповнення в іншій особистості». Це і є джерелом комунікативних потреб, які усвідомлено чи неусвідомлено втілюються в комунікативні інтенції. Комунікативна інтенція (лат. іпtепtіо - прагнення) - осмислений чи інтуїтивний намір адресанта, який визначає внутрішню програму мовлення і спосіб її втілення. Загальна інтенція мовця обумовлює стратегію мовленнєвого спілкування, або комунікативну стратегію. Тактики вирішення конфлікту. Почергове вислуховування. Що: Кожна сторона повинна в двох реченнях викласти суть конфлікту. Як: Будь-ласка заспокойтесь та коротко, в двох реченнях, поясніть що трапилось. Що ви хочете, щоб я зробив? Поясніть як конкретно я можу вирішити дане питання?. Алгоритм розмови з дієздатним потерпілим. Представлення; Запитання «Чим я можу Вам допомогти?», «Чи потрібен лікар?», «Що сталося?»; Прояви співчуття, словесної підтримки; Тактовне опитування; Переконання, що буде зроблено усе можливе задля відновлення справедливості. Що таке спілкування? Спілкування є потреба людини як соціальної, розумної істоти, як носія свідомості.. Зміст спілкування – інформація, яка в міжіндивідуальних конта-ктах передається від однієї живої істоти іншій. Змістом спілкування можуть бути зведення про внутрішній мотиваційний або емоційний стан живої істоти. Одна людина може передавати іншій інформацію про наявні потреби, розраховуючи на потенційну участь в їх задово-ленні. Презентация, доклад Вы можете изучить и скачать доклад-презентацию на тему Презентация на заданную тему содержит 38 слайдов. Для просмотра воспользуйтесь проигрывателем, если материал оказался полезным для Вас - поделитесь им с друзьями с помощью социальных кнопок и добавьте наш сайт презентаций в закладки! Презентации» Образование» Слайды и текст этой презентации. Стратегії та тактики спілкування. У рубрицi Добір способів ділового спілкування. Існують різні концепції, що описують способи, моделі та стилі спілкування. Різноманіття підходів певною мірою сприяє більш глибокому вивченню й аналізу основного процесу і допомагає кожному спиратися па ту концепцію, яка йому найбільше зрозуміла і відповідає його уявленням про себе та про інших. Проте важко розібратись у великій кількості підходів, ураховуючи, що опи¬сано далеко не всі, до того ж, звичайно, заважає відмінність у тер¬мінах, які вживаються для характеристики одних і тих самих явищ. Об’єднати розмаїт. Тема 5. ТАКТИКА ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ.
Основні питання теми: Початок ділової бесіди. Техніка мовлення. Фаза інформування. Тактика ведення переговорів.. Ініціатива в пропозиції умов угоди, у способах рішення претензій і розбіжностей веде до успіху. Основа домовленостей часто залишається тією, котру запропонувала більш ініціативна сторона. Не слід починати бесіду з тих питань, по яких ви розходитеся в думках з співрозмовником.. Дуже важливим у тактиці переговорів є послідовність у вирішенні проміжних проблем. Вона має визначальне значення у виборі найбільш короткого й ефективного шляху до досягнення поставленої мети переговорів. Метод принципових переговорів може бути зведений до реалізації чотирьох умов. Зробити розмежування між учасниками переговорів і предметом переговорів. Необхідно поставити себе на місце своїх партнерів і постаратися побачити їх проблему.. Тактика ведення переговорів. Існують різні тактичні прийоми. Догляд або ухилення від боротьби.. [1] Кузін Ф. Культура ділового спілкування. З 17-го. < Попер.
тактика спілкування в особливих умовах
Коментарі
Дописати коментар