нетрадиційні форми виховної роботи з учнями початкових класів
Вчителя початкових класів: Ісак Т.М. Швидкий розвиток науки, зростання обсягів нової інформації потребують від школи підготовки активних, самостійних людей з розвиненими творчими здібностями.. Нестандартні уроки позитивно впливають на навчально-виховний процес у сучасній школі.. Таким чином, нестандартні уроки в початкових класах руйнують застиглі штампи в організації навчально-виховного процесу школярів, спрямовуючи їх в русло активізації пізнавальної самостійності й творчої активності учнів. Література. 1. Фіцула М. М. Педагогіка: Навч. Нетрадиційні форми роботи. Починаючи з початкових класів обов'язково необхідно вводити цікаві форми роботи. Це впровадження необхідне для кращого засвоєння знань, а також для розвитку творчої особистості.
Організація процесу пізнання мовних і мовленнєвих знань на основі тематично близьких текстів, а не окремих чи ізольованих речень, дає змогу злити воєдино процес засвоєння мовних знань і застосування їх з метою спілкування. Плідними у роботі є ігрова постановка завдань, лінгвістична казка. Ці прийоми відповідають закономірностям розумового розвитку молодших школярів, вносять у процес пізн. Розділ: Нетрадиційні форми виховної роботи. З історії питання. Демократизація і гуманізація освітнього процесу зумовили домінування в методиці виховної роботи співпраці, рівноцінної взаємодії дорослих і дітей, які об’єднуються задля загальної мети, формують стосунки між собою на принципі співробітництва і співтворчості.. Успіх справи багато в чому залежить від того, з якої ноти взаємин почне педагог свою роботу з класом. Намагайтеся з самого початку стати для учнів старшим другом, якому цікаве їхнє життя, у якому він з радістю візьме участь і зможе їх чогось навчити, навчаючись сам. Ситуаційно-рольова гра – форма виховної роботи в якій розігрується життєва ситуація, де учні грають певні ролі. Вчитель – об’єднує дітей за лічилкою у малі групи та роздає учням ситуації – малюнки, які заготовлює заздалегідь (невеличкі ситуації-малюнки розповідають про життєві ситуації, в яких головні герої поводять себе невірно, порушуючи норми поведінки, етичні правила тощо). Учні – … Опис досвіду вчителя початкових класів Данищук М.А.
м. Кам’янець-Подільський 2008 рік. ПЕРЕДМОВА.. Щоб правильно вибрати форму навчальної роботи, треба знати її реальні можливості в реалізації освітніх, виховних і розвиваючих цілей навчання, наскільки її використання сприяє формуванню особистості учня, його розвитку. Необхідно також враховувати й можливості самого вчителя (його вміння управляти навчальною діяльністю школярів, добирати завдання, здійснювати контроль за діяльністю учнів.. Модель. Нетрадиційні форми навчання, які забезпечують взаємодію в процесі спілкування суб'єктів навчання в умовах парної роботи, роботи малих груп, міжгрупової роботи. урізноманітнюють форми роботи з учнями; сприяють вихованню творчої особистості школярів; дозволяють повніше врахувати особливості навчального матеріалу; вимагають розробки технології застосування нових освітніх форм; сприяють раціональному використанню навчального часу. Нетрадиційні форми навчання, які забезпечують взаємодію у процесі спілкування суб’єктів навчання в умовах парної роботи, роботи малих груп, між групової роботи. У даній моделі організації спілкування учень є одним із рівноправних суб’єктів. Між учителем і школярем (учнем і учнем) виникає співтворчість. Організовуючи взаємодію, учитель керує пізнавальною діяльністю, творчим пошуком дітей. Розгляньмо більш докладно нетрадиційні форми методичної роботи, які носять інноваційний характер і все ширше застосовуються в шкільній практиці. Чому вони називаються нетрадиційними?. з виховної роботи: цілком задоволений, задоволений, незадоволений; із самоосвіти: цілком задоволений, задоволений, незадоволений; з уміння організувати свою працю: цілком задоволений, задоволений, незадоволений; з інших боків (яких?).. · методика розвитку техніки читання в початкових класах; · ситуації успіху на уроці щодо прояву творчих здібностей учнів; робота в школі з екологічного виховання на національних традиціях тощо. Форми виховної роботи з учнями. Диспут – форма проведення виховної роботи, під час якої відбувається спілкування людей, які стоять на різних ідеологічних, політичних, моральних позиціях, це суперечка, зіткнення протилежних думок. При проведенні диспуту обговорюються проблемні питання, відстоюються різні точки зору, факти, аргументи. Форми організації виховної роботи за змістом дуже близькі до методів виховання. Виділяються такі форми організації виховної роботи, як масово (свята, змагання), групова (наприклад, гуртки, спортивні секції), індивідуальна. Методи виховання діляться на: 1) загальні й часткові; 2) традиційні і нетоадиційні (нестандартні).. Оскільки вчитель початкових класів повинен вміти вправно користуватися у своїй роботі як традиційними (канонічними), так і нетрадиційними (нестандартними) методами виховання, то й знання їх суті й можливостей дії кожного з них для нього обов'язкове. 2. Традиційні (канонічні) методи виховання то їх класифікація. Головна функція виховної роботи в школі – сприяти реалізації мети виховання, змісту виховного процесу та оволодінню учнями певними знаннями, уміннями та навичками. Форми організації виховної (позакласної) роботи поділяють на колективні, групові (гурткові) й індивідуальні. Форми виховної роботи в школі. - етичні бесіди; - усні журнали; - заочні подорожі; - читацькі конференції; - відвідування спектаклів, кінофільмів, концертів, музеїв, виставок; - прес-конференції та зустрічі „За круглим столом"; - інсценування; -КВК; - робота гуртків, засідання гуртків: - класні години; зустрічі з відомим.
нетрадиційні форми виховної роботи з учнями початкових класів
Коментарі
Дописати коментар