пісню я пишу на воді ніби птаха крилом

Исполнитель: життя, Песня: я пишу на воді ніби птаха крилом пісня, Продолжительность: 03:28, Размер: 4.76 МБ, Качество: 192 kbit/sec, Формат: mp3.

№95466733.. життя я пишу на воді ніби птаха крилом пісня. 03:28. Исполнитель: життя Продолжительность: 03:28 Размер: 4.76 МБ Качество: 192 kbit/sec Формат: mp3. QR-код этой страницы. Прослушать Скачать На гудок. Скачивание MP3 без рекламы доступно для зарегистрированных посетителей. Ну как песня, понравилась? Поделись с друзьями! (vk)(ok)(fb)(tw). Похожие песни. (бесконечная прокрутка). слушать. (скачать). життя - я пишу на воді ніби птаха крилом пісня. (добавить в избранное) Еще песни життя. Я пишу на воді,ніби птаха крилом На холодних вітрах,заколисана сном Замерзає мій дім,де чужа я собі Ніби птаха крилом,я пишу на воді, Я пишу на піску,доки хвиля іде Вірю знайдеш мене,потім сонце зійде На Івана Купала, пускала вінок Утікала ріка,як вода у пісок. Приспів: Ой ріка ріка,там де сонце зника де за хмарами край Ой ріка ріка,заховай! Куплет: Я на вітрі кричу,стали льодом слова Білі голки німі заховала трава Йду по пояс в тумані,вже не полечу Ні жива ні мертва я на вітрі кричу. Приспів: (3 рази) Ой ріка ріка,там де сонце зника де за хмарами край Ой ріка ріка,заховай! I write on the wat. Я пишу на воді, ніби птаха крилом, На холодних вітрах, заколисана сном. Замерзає мій дім, де чужа я собі, Ніби птаха крилом, я пишу на воді. Я пишу на піску, доки хвиля іде, Вірю, знайдеш мене, потім сонце зійде. На Івана Купала пускала вінок, Утікали літа, як вода у пісок. Приспів: Ой, ріка, ріка там, де сонце зника, Де за хмарами край, ой, ріка, ріка, Заховай. Я на вітрі кричу, стали льодом слова, Білі голки німі заховала трава. Йду по пояс в тумані, вже не полечу, Ні жива, ні мертва я на вітрі кричу. Приспів. (2). Вы можете быстро прослушать песню Неизвестен – я пишу на воді ніби птаха крилом, либо скачать mp3 на звонок своего телефона или компьютер. Список композиций. Название и исполнитель.

Поделиться. Длина. Скачать. 3:28. © 2018 Хотплеер По всем вопросам пишите на: hotpleer@mail.ru Правообладателям. Группой крупнейших российских правообладателей авторских и смежных прав, а именно: ООО «НЦА», ООО «ЛенГрад», ООО «Креатив Медиа», ООО «Новый мир», ООО «Медиалайн», ООО «Диджитал Прожект» и другими, в рамках заключенных с ООО «АдвМьюзик» лицензионных соглашений, вэб-сайту hotplayer.ru предоставлены разрешения на использование музыкального контента, принадлежащего данным Правообладателям, способом доведения до всеобщего сведения в цифровой форме через Интернет. Текст песни: Біла небесная птаха явилась мені уві сні Казала зламав її вітер, казала прийшли її дні Світила зорею в пітьмі, кувала чарівні пісні І крила лишила мені та й очі стулила свої.. Біла небесная птаха явилась мені уві сні Казала зламав її вітер, казала прийшли її дні Світила зорею в пітьмі, кувала чарівні пісні І крила лишила мені та й очі стулила свої. Біла небесная птаха явилась мені уві сні Казала зламав її вітер, казала прийшли її дні Світила зорею в пітьмі, кувала чарівні пісні І крила лишила мені та й очі стулила свої Я маю незламнії крила, на них прилечу, тебе я знайду Укрию тебе від біди, сховаю в години грози Я маю незламнії крила, на них прилечу, тебе я знайду Я ангел для тебе. pesnigitara.com Антитела - Птаха аккорды песни для гитары и текст, табулатура, видео, mp3.. Приспів: Я маю незламні крила, на них прилечу, тебе я знайду Укрию тебе від біди, сховаю в години грози Я маю незламні крила, на них прилечу, тебе я знайду Я ангел для тебе навік, життя я дарую тобі. Немало хотів й сказати, але головного не встиг Мене не навчила літати, на крилах золотих Я місця не знайду собі, блукаю в сліпучій імлі І тягнуть мене до землі, незламні крила. Холодно в світі без мрі, все одно в серці надію Я збережу до кінця життя, збережу до кінця життя Холодно серед пустелі, все одно хто я і де я Я, безмежність мо ім’я, безмежність мо ім’я. Неизвестен – я пишу на воді ніби… слушать песни онлайн или скачать в формате mp3 на телефон, андроид, айпад или айфон вы можете на сайте New-Music24.ru. По всем вопросам пишите по адресу gzipme@gmail.com. Текст песни Rozalia, Kaguya - Пятно. А почему она без хиджаба? Привет я подсяду? нет Ну тогда выведи меня что, прости?

Выведи меня как будто пятно Залетаю в бит как будто бит мой Я пою серьезно будто Пинк Флойд Думаешь ты умный дам совет, boy. Тик-ток иконку на стол здесь так много ди-джей Как будто это детдом скролл читаю комменты Вокруг одни тренды миль пап я легенда скоро петь президенту Нет спасибо бос мафии крышует мой слот в здании.

Нас трое он был с нами возврат скроем транслит знания. Можно быть чуть-чуть потише Что громко дышишь нет плохо слышишь Вы все здесь мыши устал от шума так вс. Исполнитель: Неизвестен, Песня: я пишу на воді ніби птаха крилом пісня, Длина: 03:28, Размер: 4.76 МБ, Формат: mp3. №87204411..

Песни. Ёлка — Все зависит от нас самих. Валерий Залкин — Одинокая ветка сирени (BassBoosted). Jason Derulo — Take You Dancing. Герои — ты не бойся быть слабой я с тобой буду сильным, ведь жизнь не кончится завтра. Клон — Marcus Viana - Kana Maktuben. Звери — Все,что касается. Куплет: Я пишу на воді,ніби птаха крилом На холодних вітрах,заколисана сном Замерзає мій дім,де чужа я соб. vk.cc/5fsxEx. 17:06 - 6 июн.

2016 г. 0 ответов 0 ретвитов 0 отметок «Нравится». Am F Біла небесная птаха явилась мені уві сні Am F Казала зламав її вітер, казала прийшли її дні. Dm E7 Dm E7 Світила зорею в пітьмі, кувала чарівні пісні Dm E7 Dm E7 І крила лишила мені, тай очі стулила свої. Приспів: Am Em F E Я маю незламнії крила, на них прилечу, тебе я знайду.. Am F Немало хотів їй сказати, але головного не встиг Am F Мене не навчила літати, на крилах її золотих Dm E7 Dm E7 Я місця не знайду собі, блукаю в сліпучій імлі Dm E7 Dm E7 І тягнуть мене до землі, незламнії крила її. Приспів: Am Em F E Я маю незламнії крила, на них прилечу, тебе я знайду. Неизвестен Текст Видео я пишу на воді ніби птаха крилом пісня. Вместе с Неизвестен также слушают. Неизвѣстенъ. EA7. Strange. mmer of Haze. Скачать песни быстро, слушать музыку и песни онлайн на сайте музлостайл.. Мы ищем песню: я пишу на воді ніби птаха крилом пісня. Страницы: _ 1 _ _ 2 _ _ 3 _ _ 4 _. Исполнитель: Неизвестен Песня: я пишу на воді ніби птаха крилом пісня [03:28]. Песня "Зачарована ріка" с фильма ведьма. 3:29. Ой река - река.. Сериал Riverdale Песня называется : Le Calin Riverdale Сериал расскажет о жизни и приключениях жизнерадостного. 1:40. Raisky -Зачарована ріка.


пісню я пишу на воді ніби птаха крилом

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

новелла чай цзи дань неудержимый

трафарет костей кощея бессмертного

50 жылдык юбилей куттуктоо ыр саптары